11 תשובות
גבול עליון 1.5 גבול תחתון 0
האינטגרל עצמו הוא
8*e^2x-1
//
2

ואז להציב 1.5 בנוסחה פחות להציב 0 בנוסחה
יצא 28 נקודה משהו משהו

עריכה: הכפול 8 הוא לא בחזקה, זה כל הביטוי כפול 8 פשוט מתפקשש כשכותבים כאן
שואל השאלה:
כמה יורידו לי נראלך אם עשיתי את האינטגרל נכון פשוט הכנסתי מספרים לא נכונים ויצא לי שטח לא נכון?
כל שאר השאלה נכונה
אנונימי
לא הספקתי ללמוד אינטגרלים אז לא עניתי על הסעיף לצערי
אנונימית
יצא לי 14.043 עשיתי גבול עליון 1.5 גבול תחתון 0
785
שואל השאלה:
^אחד מכם או הכפיל ב2 או חילק ב2 מיותר
אנונימי
צריך לחלק ב2 כי זה האינטגרל
785
לא עשיתי
^^^בדקתי עם המורה, יצא לה גם 28 נקודה משהו משהו
ולא יודעת כמה יורידו אבל היא נגררת אז בטוח שלא את כל הנקודות
צאט אומר שזה 14
785
מה הנוסחה? אותה אחת?
יש מצב שהיה שינוי
הסתכלתי עכשיו באתר של יואל גבע -
יש שם תשובות לשאלון 472 אחד שהאינטגרל באמת 14 נקודה משהו,
אבל יש עוד נתונים שונים גם.
כך שפשוט זה כנראה לא אותו שאלון בדיוק לכולם (אני די בטוחה בתשובות שלי בנתונים שהם שונים)