4 תשובות
אני אשחק טאקי ורמיקוב
מתכונן לפסיכומטרי :)
ואפיק איזה טראק טוב שאני אקווה לעלות אותו בקרוב.
תום קל שיהיה לך וגמר חתימה טובה.
ואפיק איזה טראק טוב שאני אקווה לעלות אותו בקרוב.
תום קל שיהיה לך וגמר חתימה טובה.
לישון
השאלה לא רלוונטית
אבל אני אענה
אני לא צם
אבל אני אענה
אני לא צם
באותו הנושא: