4 תשובות
אני אשחק טאקי ורמיקוב
מתכונן לפסיכומטרי :)
ואפיק איזה טראק טוב שאני אקווה לעלות אותו בקרוב.

תום קל שיהיה לך וגמר חתימה טובה.
השאלה לא רלוונטית
אבל אני אענה
אני לא צם