7 תשובות
תקחי אותו
קחי אותו
תסביר לו שאתה מתנצל אבל אתה חייב את הזמן הזה לעצמך, להיתפס על עצמך, להירגע וכו'.
צריך להיזהר מנצלנים שאתה רק נותן להם כל הזמן והם לא מחזירים כלום.
בקיצור, לדעתי אל, יש המון דרכי תחב"צ להגיע.
צריך להיזהר מנצלנים שאתה רק נותן להם כל הזמן והם לא מחזירים כלום.
בקיצור, לדעתי אל, יש המון דרכי תחב"צ להגיע.
שואל השאלה:
^הוא פשוט לא יספיק למבחן אם לא ניקח אותו והוא כנראה ינתק איתי קשר
^הוא פשוט לא יספיק למבחן אם לא ניקח אותו והוא כנראה ינתק איתי קשר
אנונימית
^דוגרי, את באמת רוצה שהוא ישאר חבר שלך?
שואל השאלה:
^נראה לי שכן יש לנו הרבה במשותף ואנחנו מאוד נהנים ביחד פשוט הוא בדרך כלל זה שאני עוזרת לו אני פחות מבקשת טובות ממנו
^נראה לי שכן יש לנו הרבה במשותף ואנחנו מאוד נהנים ביחד פשוט הוא בדרך כלל זה שאני עוזרת לו אני פחות מבקשת טובות ממנו
אנונימית
^אוקיי, אז או שתסבירי לו את המצב, או שתיקחי אותו.
באותו הנושא: