16 תשובות
בוא לפרטי אחי
שואל השאלה:
אין לי מספיק פרחים אני חדש
אין לי מספיק פרחים אני חדש
שואל השאלה:
אני צריך עוד 1
אני צריך עוד 1
אני בוגר התכנית,
מאז שעשיתי את המבחנים עבר המון זמן ואני חושב שהם השתנו קצת מאז,
בכל מקרה אין הרבה איך להתכונן לזה. אצלנו הייתה הרצאה ואז מבחן על זה
אם יש לך שאלות אחרות על התכנית או על דברים אחרים תשאל אעזור בכיף
מאז שעשיתי את המבחנים עבר המון זמן ואני חושב שהם השתנו קצת מאז,
בכל מקרה אין הרבה איך להתכונן לזה. אצלנו הייתה הרצאה ואז מבחן על זה
אם יש לך שאלות אחרות על התכנית או על דברים אחרים תשאל אעזור בכיף
שואל השאלה:
כמה זמן ערכה בערך הבחינה?
כמה זמן ערכה בערך הבחינה?
לדעתי שלוש שעות אני לא בטוח, בכל מקרה עשיתי את המבחן לפני 5 שנים אז זה לא כזה יעזור לך כי בטח שינו
שואל השאלה:
בחלק של המכינת קיץ אתה יודע אם אנשים הגיעו לחלק הזה ולא התקבלו?
בחלק של המכינת קיץ אתה יודע אם אנשים הגיעו לחלק הזה ולא התקבלו?
כן ברור, התחלנו אותה איזה 80-90 וסיימנו אזור ה30-40. המכינה זה השלב הכי קשה לדעתי
אבל גם זה קצת השתנה מאז ויש עכשיו מחזורים הרבה יותר גדולים (60-70 אנשים), אבל מניח שגם יותר מתמיינים
אבל גם זה קצת השתנה מאז ויש עכשיו מחזורים הרבה יותר גדולים (60-70 אנשים), אבל מניח שגם יותר מתמיינים
שואל השאלה:
אה אוקיי תודה רבה לך
(אעדכן אם עברתי)
אה אוקיי תודה רבה לך
(אעדכן אם עברתי)
בהצלחה גבר תן בראש
גם אני הייתי רוצה לדעת אני גם הולכת למבחן ביום שלישי אבל באוניברסיטת תל אביב.. בהצלחה לשנינו!
^תכלת קליל גם אני עושה מחר בת"א חח
אנונימי
אנונימי אולי ניפגש עכשיו.. אני כבר בדרך. בהצלחה בכל מקרה
בהצלחה גם לך!
אנונימי
אני כבר בתור למבחן... אני לחוצה ממש
איך היה לך?
אנונימי
באותו הנושא: