4 תשובות
מעולם לא זכור לי שחזרו אלי, אני חושבת שאם יש בעייה שולחים הודעה. כל עוד זה תקין, יופיע במשרד הרישוי שאת זכאית לרישיון.
שואל השאלה:
תודה רבה!!!!!!!
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני לא צריכה להביא את הטופס הזה מאושר בעצם?
אנונימית
לא שידוע לי