3 תשובות
אל תיגשי לתאוריה עד שאת לא עוברת לפחות 10 סימולציות ברצף זה לא קשה
תורידי אפליקציה ותחרשי עליה שבועיים
כל מה שצריך לעשות זה לחרוש על האפליקציה של התאוריה
אין דרך אחרת
אין דרך אחרת
באותו הנושא: