התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על הקאבר שעשיתי? - קישור מצורף

10 במאי 2026, 15:32
קאבריםשירהסרטוניםזמריםדעות גולשים    
7 תשובות
זה טוב
t
tamm
נחמד מאוד
ב
ברווזונייי
חמוד אבל למה אנגלית
E
Esref Tek
מושלמת אחת את שרה מהמם❤
א
אוגר בוגר
מהמם
חתולי ❤
שואל השאלה:
חחחח למה לא באנגלית?
D
D A F N I
טוב מאוד.
א
אליעזר עוזר
באותו הנושא:
מה דעתכם על הקאבר שעשיתי ל somthing in the way של נירוונה?
מה אתם חושבים על הקאבר שעשיתי?
מה אתם אומרים על הקאבר שעשיתי?
מה אתם חושבים על הקאבר שעשיתי לשיר אולי של אביב גפן?
שלחתי לקראשית את הקאבר שעשיתי לשיר מסויים (את המנגינה של השיר) שאני הכנתי, ו..
מה דעתכם על הקאבר שעשיתי??
מה דעתכם על הקאבר שעשיתי???
מה דעתכם על הקאבר שעשיתי לפיל הכחול??
מה דעתכם על הקאבר תופים שעשיתי??
מה אתם חושבים על הקאבר שעשיתי?
מה דעתכם על הקאבר שעשיתי לשיר good morning של קנייה ווסט?