התחברות
הרשמה
מה אתם חושבים על הקאבר שעשיתי? -
קישור מצורף
19 בספטמבר 2023, 22:27
קאברים
שירה
קול
שיר
דעות
תשובה אחת
את האמת שיש לך פוטנציאל רציני, אתה פשוט צריך לעבוד על זה עוד. ואני לא מדברת בתור זמרת דגולה כי אני לא קרובה לזה, אבל באמת נשמע שעם אימונים של הקול שלך זה יהיה פנטסטי
ב
בריאה לנפשך
באותו הנושא:
מה דעתכם על הקאבר שעשיתי ל somthing in the way של נירוונה?
מה אתם חושבים על הקאבר של מריה?
מה אתם חושבים על הקאבר שעשיתי?
מה אתם אומרים על הקאבר שעשיתי?
מה אתם חושבים על הקאבר שעשיתי לשיר אולי של אביב גפן?
שלחתי לקראשית את הקאבר שעשיתי לשיר מסויים (את המנגינה של השיר) שאני הכנתי, ו..
מה דעתכם על הקאבר שעשיתי??
מה דעתכם על הקאבר שעשיתי???
מה דעתכם על הקאבר שעשיתי לפיל הכחול??
מה דעתכם על הקאבר תופים שעשיתי??
מה דעתכם על הקאבר שעשיתי לשיר good morning של קנייה ווסט?