4 תשובות
מה שרשמת
תלוי איזה
תלוי איזה
כן כמו שרשמת הממוצע הוא 120 כזה, לפעמים 110-100 (יכול להיות גם יותר לכיוון ה180 אם לא יותר אם האלבום גדול וכבד יחסית)
אלבומים שהם בdigipak/digisleeve/jewelcase לרב עולים באיזור ה50-90 (תלוי עם מה הם מגיעים)
לא משהו שאני מסתכל עליו ממש אבל נראה לי שכאלו שהם בלי דיסקים (אחמ אחמ לא באמת אלבומים פיזים) כנראה עולים פחות אם הם כאלו שזה פשוט מעטפה או אריזה קטנה אחרת עם פוטוקארדים (אבל גרסאות שהן עם דברים כמו בובות יכולות לעלות יותר מ100) חוץ מאלבומים יפנים שעולים הרבה יותר מסיבה שלא ממש ברורה לי (בתור מישהו עם הרבה מאד נסיון בקניה מיפן וגם מקוריאה)
מניח שתקליטים הם יותר לכיוון ה200+ (לא קונה אישית אז לא מעניין אותי ממש אבל זה מה שאני זוכר מפוסטים שלהם באינסטגרם) אבל שוב תלוי מה זה בדיוק
אלבומים שהם בdigipak/digisleeve/jewelcase לרב עולים באיזור ה50-90 (תלוי עם מה הם מגיעים)
לא משהו שאני מסתכל עליו ממש אבל נראה לי שכאלו שהם בלי דיסקים (אחמ אחמ לא באמת אלבומים פיזים) כנראה עולים פחות אם הם כאלו שזה פשוט מעטפה או אריזה קטנה אחרת עם פוטוקארדים (אבל גרסאות שהן עם דברים כמו בובות יכולות לעלות יותר מ100) חוץ מאלבומים יפנים שעולים הרבה יותר מסיבה שלא ממש ברורה לי (בתור מישהו עם הרבה מאד נסיון בקניה מיפן וגם מקוריאה)
מניח שתקליטים הם יותר לכיוון ה200+ (לא קונה אישית אז לא מעניין אותי ממש אבל זה מה שאני זוכר מפוסטים שלהם באינסטגרם) אבל שוב תלוי מה זה בדיוק
וואלה זה תלוי באלבום וגם לא יודעת בדיוק אני קונה מהם הם די יקרים.
אבל בסביבות ה100 ומשהו לאלבום (נראה לי כזה 100-150 כזה) אבל שוב תלוי.
אבל בסביבות ה100 ומשהו לאלבום (נראה לי כזה 100-150 כזה) אבל שוב תלוי.
כן תלוי בגודל האלבום ובלהלקה אבל אם זה האלבום הרגיל זה רוב הזמן 120 שח
באותו הנושא: