8 תשובות
מיוחד במינו
אחלה דיוויד ( שמעתי אולי שיר אחד שלו)
ממש טוב
{;
וואו ולפעמים כן משעמם
אחלה גבר. אחד הזמרים שאני יותר מעריך
אוהב אותו בכל תקופותיו (טוב יש 2-3 אלבומים לא משהו אבל בסדר)
אגדה
זמר מציון
זמר מדהים.