5 תשובות
לא. בעשירי לכל חודש, את מקבלת את המשכורת רק לחודש שקדם לו. (בעשירי במאי תקבלי את המשכורת של אפריל).
שואל השאלה:
אז למה לא נותנים את זה פשוט בסוף החודש? או בראשון לחודש?