התחברות
הרשמה
שאני מקבלת תלוש משכורת ב10 לחודש ונגיד עבדתי בשביעי לחודש אני מקבלת את זה באותה משכורת או בבאה?
8 בספטמבר 2024, 13:51
משכורת
שכר
כסף
דיני עבודה
תלוש משכורת
2 תשובות
בבאה
pink
הבאה
princess_
באותו הנושא:
עבודה ללא תלוש משכורת - באיזה מקומות עבודה ניתן לעבוד בלי תלוש משכורת?
אני מקבלת משכורת מזומן בלי תלוש משכורת איזה בנק יפתח לי חשבון עם כרטיס אשראי ?
אני מקבלת משכורת פעם ראשונה והיא אמורה להכנס ב10 לחודש, היא תיכנס בול בעשירי?
מישהי מהעבודה שלי שהתפטרה לפני כמה חודשים, ביקשה ממני להביא לה את הצק והתלוש משכורת שלה,
את התלוש משכורת איך אני מקבלת?
עבדתי ב- 6 ואני צריך להגיש תלוש משכורת לביטוח לאומי. קבלתי את התלוש בחודש ה -7 אז על איזה חודש אני צריך להצהיר שעבדתי?
סעיף הבראה בתלוש משכורת - מה זה הבראה שכתוב לי בתלוש משכורת?
עם אני התחלתי לעבוד ב10 לחודש אני מקבלת משכורת ב10 לחודש הבא?
קבלת הלוואה לרכישת דירה ללא תלוש משכורת - איך אפשר לקבל הלוואה לרכישת דירה אם אין לי תלוש משכורת רשמי אך יש לי הכנסה?
בתלוש משכורת כתוב כמה אני מקבלת לשעה?
נגיד ואני מתגייסת באמצע חודש, אני עדיין מקבלת משכורת צבאית על חודש שלם?