5 תשובות
ההצבעות של רובינו בסוף יראו כאילו זה "מבוזבז", אבל ככל שיש יותר ויותר מודעות למפלגות ככה כל הצבעה נשמעת יותר שווה,
אני חושב שלבנט יש סיכוי כרגע, למרות שהייתי מעדיף שליברמן ינצח.
אנחנו חיים בדמוקרטיה פרלמנטרית, כל עוד את לא מצביעה למפלגה שבכלל לא עוברת את אחוז החסימה הקול שלך לא התבזבז.
נכון לרגע זה, על פי הסקרים, מפלגת "בייחד" של בנט ביחד עם לפיד היא המפלגה הגדולה ביותר. אבל כמו שאמרתי, גם הצבעה לדמוקרטים לדוגמה היא לא מבוזבזת כי כמעט 100% שהם יעברו את אחוז החסימה ולכן יהיו בכנסת (ואם תתחלף הממשלה אז גם בממשלה) ויוכלו להשפיע.
אנונימית
לאף אחד לדעתי
חדמש בנט