18 תשובות
שואל השאלה:
ערסים ופרחות כאילו?
אנונימית
אם להיות כנה אולי הוא לא הכי טוב אבל זה מפחיד פתאום להעביר את הילדים למישהו אחר
ערסים ופרחות בדרך כלל מהמצביעים הכי גדולים שלו אז גם
כי הרוב בוחר בו.
זה יותר בגלל חוסר היכולת של האופוזיציה לייצר מישהו מולו.

ביבי מבחינתו הוא אומר אני הכי טוב להיות ראש ממשלה, ואילו האופוזיציה אומרת ביבי הוא הכי גרוע בתור ראש ממשלה, מבלי לומר אני הכי טוב.

כלומר אין דבר כזה מצד אחד ביביסטים מול בנטיסטים, אלא צד אחד כן ביבי, מצד שני לא ביבי.

כל עוד אין מעומד שאומר אני יותר טוב ביבי ולא אומרביבי יותר גרוע ממני, הסיכוי לנצח בבחירות הוא קלוש.

וזה מאכזב כי שאין תחרות אמיתות, השלטון פחות טוב.

כמובן שיש עוד גורמים כמו שכמעט כל ראש מפלגה באופוזיציה רוצה להיות ראש ממשלה, ואילו הקואליציה מתמקדת בביבי בלבד. או שהתקשורת מוטה נגד נתניהו זה למעשה לפי דעתי גורם שביבי מנצח בבחירות.
כי הערסים והצאחלות מצביעים לו
לדעתי הוא יבחר שוב
כי יש לו כת שתומכת בו לא משנה מה הוא יעשה
כי ביבי המלך
בהבאות בנתיים לא נראה שהוא ינצח אבל נראה מה יהיה מקווה שישתנה
אנונימית
שואל השאלה:
אם תשאל ערסים ופרחות למה הם בוחרים בביבי, הם יגידו: "ביבי המלך". זה הנימוק היחיד שלהם לבחירה שלהם כי הם לא מבינים בפוליטיקה ומצביעים למי שהם רגילים אליו. בעיה נוספת היא שהם מתרבים יותר מאנשים שאשכרה מבינים בפוליטיקה. נשבעת אסור לתת להם זכות בחירה.
אנונימית
נכון הדבר היחיד שהם אומרים זה ביבי המלך זה האוצר מילים שלהם או מי שלא אוהב את ביבי שמאלני זה מה שהם יודעים להגיד
האמת שזה נכון וזה בעיה רצינית,הרבה מהמצביעים שלו לא מודעים בכלל למצע של הליכוד והערכים שהוא מקדם
הם פשוט עיוורים למציאות
אני רואה שאת נגועה כבר במחלה, עצוב..
שואל השאלה:
תגובה אופיינית לביביסט. אתם לא מסוגלים לנהל שיח בוגר ומכבד. החלמה מהירה ביביסט.
אנונימית
"השתמשת ב-chatgpt במקום להגיד: ביבי המלך?"
כמה ימים לאחר מכן
"אתם לא מסוגלים לנהל שיח בוגר ומכבד"

את קריקטורה של רלבת מותק
^^/^^/^
אנשים שלא מבינים בפוליטיקה זה רוב האנשים, לא דווקא מהליכוד אלא כמעט בכל המפלגות.

יש אנשים שכן מבינים בפוליטיקה ויתנו טענות חזקות למה הם בוחרים במפלגה שלהם כולל הליכוד.

הביטוי:"ביבי המלך" זו סיסמא כמו "דמוקרטיה", אין ליחס לזה חשיבות רבה.
הוא מנהיג בקנה מידה אדיר שאף אחד לא מתקרב אליו, ענק בין גמדים
הוא פוליטיקאי מיומן פי כמה מהשאר
הוא איש משכיל וממלכתי עם ראייה רחבה
הוא מוביל את המחנה הלאומי ויודע לתמרן בין אינטרסים
והוא ייבחר גם בבחירות הבאות
שואל השאלה:
שארטרז השתמשת ב-chatgpt במקום להגיד: "ביבי המלך"?
אנונימית