8 תשובות
צודקת זה באמת לא תקין...
תיהיה בטוח שהכאב בטן זה לא בגלל הידים שלהם
ו-2 אתה בישראל מה חדש
כולם פה חנ"גים
ו-2 אתה בישראל מה חדש
כולם פה חנ"גים
מפריע לך שדוחפים לך אצבעות אתה אומר
סתם רשלנים
אנשים יבואו לאכול בכל מקרה אז מה אכפת להם
אנשים יבואו לאכול בכל מקרה אז מה אכפת להם
להיות בלי כפפות יותר הגיני מעם, ואם עובדים בפס חם זה אפילו מסוכן הנחיות של משרד הבריאות
לא הבנתי את השאלה, מה הכוונה דוחפים אצבעות לאוכל..
בעייתי מצד שני אם זה במקום עם תנור משרד הבריאות אוסר על כפפות כי זה נמס ומשחרר מיקרופלסטיק.
מעבר לזה לעיתים גם הכפפות היו על הידיים של העובדים הרבה זמן והתלכלכו...
מעבר לזה לעיתים גם הכפפות היו על הידיים של העובדים הרבה זמן והתלכלכו...
וואלה זה הדבר הכי פחות גרוע
האוכל עומד בחוץ חתולים חרקים ומלא חיידקים נוגעים בזה התנאים גם רעים ועוד..
האוכל עומד בחוץ חתולים חרקים ומלא חיידקים נוגעים בזה התנאים גם רעים ועוד..
באותו הנושא: