5 תשובות
מסכן מעט בעיניי.
שואל השאלה:
^ למה ? מה הסיבה ?
^ למה ? מה הסיבה ?
אנונימית
זו אמורה להיות רשת חברתית לילדים בני 13-18, לא לפיתוח עסקים.
שואל השאלה:
^ בהתחלה זו הייתה אפליקצית ריקודים , עכשיו לא , לא קשור רק לעסקים , והרוב שאני מכירה בני 14+ , לא רואה בזה בעיה
^ בהתחלה זו הייתה אפליקצית ריקודים , עכשיו לא , לא קשור רק לעסקים , והרוב שאני מכירה בני 14+ , לא רואה בזה בעיה
אנונימית
אין לי ממש דעה על זה, אבל זה חמוד בעיניי כי זה פותח לאנשים המון דלתות
באותו הנושא: