6 תשובות
אתה גבר, כן. תמיד יש דרך של לכבד יותר ולא כאילו אתה ב'שכונה' אבל זה לגמרי תקין ובסדר.
אפשר אבל זה נראלי קצת לא מכבד את המקום
כן
לדעתי עדיף לכבד ולבוא עם ארוך
לדעתי עדיף לכבד ולבוא עם ארוך
זה לא מכבד את המקום
וואלה די בטוחה שלא
היה לי גם מהכיתה טיול לכותל וכל מי שהיה עם מכנס קצר הביא לו בד כזה ושמו לו כמו חצאית
היה לי גם מהכיתה טיול לכותל וכל מי שהיה עם מכנס קצר הביא לו בד כזה ושמו לו כמו חצאית
אנונימית
שואל השאלה:
עדכון: בסוף לא נכנסתי לרחבת הכותל עצמה, אבל למתחם עצמו היה מותר להיכנס
עדכון: בסוף לא נכנסתי לרחבת הכותל עצמה, אבל למתחם עצמו היה מותר להיכנס
אנונימי
באותו הנושא: