5 תשובות
זה סבבה אם זה לא צמוד
כן לא יגידו לך כלום
כן! זה בסדר גמור!
אין שום חוקים, זה מרחב ציבורי ומותר לך לבוא איך שנראה לך נכון ומכבד כל עוד את לא פיזית ער!מה חלאס עם השטויות של חצאית
אנונימית
לא צמוד רחב ועדיף חצאית