29 תשובות
תפסו אותי נותן ביד
ביקרתי בבית הספר שבו לומדת הכיתה הקודמת שלי, כולם שם צחקו עליי וצעקו עליי והשפילו ואותי
ביסודי השתנתי בחצר של בית ספר ואנשים ראו אותי
אני לא יודע אם זה בשביל תשומת לב או כי הייתה אי הבנה וחשבתי שאין שירותים פנויים כנראה איזה שילוב בין השניים גם חוסר הבנה גם רצון לדרמה ואולי מישהו שיראה אותי
אני לא יודע אם זה בשביל תשומת לב או כי הייתה אי הבנה וחשבתי שאין שירותים פנויים כנראה איזה שילוב בין השניים גם חוסר הבנה גם רצון לדרמה ואולי מישהו שיראה אותי
אנונימי
דפקתי תראש בדרך חזרה מלתת לאחותי פרחים בתיאטרון
מול כל הישטב ואשתו כולל החברים המאמן המורים וכו
מול כל הישטב ואשתו כולל החברים המאמן המורים וכו
שיחקתי כדורגל בבסיס
בעיטה אחת יצאה טיפלה עקומה, פגעה באחד הפלאפלים שעברו ליד המגרש (למזלי לא קצין שלי)
ועם המזל שלי גם אחד הרסרים של הבסיס עמדו שם (לפחות לא קלטו שזה הגיע מאיתנו)
בעיטה אחת יצאה טיפלה עקומה, פגעה באחד הפלאפלים שעברו ליד המגרש (למזלי לא קצין שלי)
ועם המזל שלי גם אחד הרסרים של הבסיס עמדו שם (לפחות לא קלטו שזה הגיע מאיתנו)
שמתי נייר במקום פד וזה פשוט נפל מהמכנס מלמטה..
אנונימית
שילשלתי את חיי מאחורי השיחים והייתי צריך לנגב עם עלים בזמן שחברים שלי משחקים כדורגל
אתמול הצפירה של יום הזיכרון העירה אותי מהמיטה ורצתי למטה וצרחתי לכל המשפחה שלי לבוא למקלט כי חשבתי שזו אזעקה, אז הם הביטו בי בשקט בזמן שהם עומדים דום ונפל לי האסימון ועמדתי איתם בשקט במבוכה לשאר הצפירה
אנונימי
בת דודה שלי והבן זוג שהיה לה התמזמזו או משהו באיזה חדר ואני נכנסתי בבום ואמרתי "מה קורה חבר'ה" כי חשבתי שבני דודים שלי הקטנים שם
אנונימית
לא הכי מביך שקרה לי אבל השבוע שפכתי קפה בטעות על נהג אוטובוס ועל כל העמדת תיקוף והיה מאחורי תור ענק והוא צעק עלי וקילל אותי בערבית
חחח בסוף יצא חוויה מצחיקה אבל כן
חחח בסוף יצא חוויה מצחיקה אבל כן
חירבנתי במדיח כלים
נכנסתי לאוטו של מישהו זקן במקום לשל אבא שלי וכשראיתי שזה לא הוא דפקתי צרחה והוא נבהל אז גם הוא צרח...
צללתי עם האייפון בכיס ואז במקלחות המשותפות איזה אחת כזה עושה לי ישך טלפון בכיס, כןן
זה היה מצחיק רצח
זה היה מצחיק רצח
המורה שלי היה עם כוס קפה והייתי עם התיק והסתובבתי וזה הפיל לו את הכוס קפה וכולו נהיה רטוב
מעניין אותי מה הסיפור שלך חחח אבל לכולם קורים דברים מביכים אל תדאגי והקטע עם זה שבהתחלה זה מביך אבל אחרי שבוע כולם צוחקים על זה..
שכחתי את השם של הבוס ופשוט קראתי לו בשם משפחה שלו מול כל המשרד
תקעתי את הראש בכיסא מול כל הכיתה
נכון לא זכינו לשמוע מה קרה
^3 זה ממש סבבה
לא בטוחה אם הכי מביך אבל לפני כמה שנים התנדנדתי בנדנדה ובטעות בעטתי למישהו בביצים
תזכרי שלא משנה מה קרה לך את לא ראית את אבא של חברה שלך ערום...
אנונימית
השתנתי במשרד של המנהל שלי בכיתה א'
מילצרתי השבוע ונפל עליי קוקטייל על כל הבגדים מול כולם
אנונימית
ומה אם כן ראיתי את אבא של חברה שלי עירום
הקאתי על עצמי בלונה פארק, הקאתי על עצמי בייסקלי בכל מקום ציבורי
הבעל של אמא שלי נכנס למקלחת שלי כדי לתקן לי את הסתימה שהייתה לי בכיור
אני נשבעת שזה אמיתי אבל ממש לא עושה את זה לא באנונימי כי אני יודעת שאם אני כן הייתי עושה היו שולחים לי הודעות מטרידות על זה
קיצר לא הודיעו לי על זה ובדרך כלל אף אחד לא נכנס לי לחדר או למקלחת בלי רשות
אז אני לא ממש מסדרת והכל זרוק שם בדרך כלל
קיצר אמא שלי אמרה לו להיכנס לשם כשאני הייתי מחוץ לבית כדי שיתקן
ובגלל שלא ידעתי אז לא סידרתי שם דברים קיצר הוא ראה את הצעצוע שלי...
הוא כמו אבא שלי והוא שיחק אוצה כאילו הוא לא ראה כלום אבל אמא שלי אמרה לי שהוא ראה את זה
זה פשוט מידע כל כך מוזר ומיותר שיהיה לבן אדם שגידל אותי ...
קיצר מביך רצח...
אני נשבעת שזה אמיתי אבל ממש לא עושה את זה לא באנונימי כי אני יודעת שאם אני כן הייתי עושה היו שולחים לי הודעות מטרידות על זה
קיצר לא הודיעו לי על זה ובדרך כלל אף אחד לא נכנס לי לחדר או למקלחת בלי רשות
אז אני לא ממש מסדרת והכל זרוק שם בדרך כלל
קיצר אמא שלי אמרה לו להיכנס לשם כשאני הייתי מחוץ לבית כדי שיתקן
ובגלל שלא ידעתי אז לא סידרתי שם דברים קיצר הוא ראה את הצעצוע שלי...
הוא כמו אבא שלי והוא שיחק אוצה כאילו הוא לא ראה כלום אבל אמא שלי אמרה לי שהוא ראה את זה
זה פשוט מידע כל כך מוזר ומיותר שיהיה לבן אדם שגידל אותי ...
קיצר מביך רצח...
אנונימית
נפתח לי הבגד ים מול כל השכבה שלי ולא שמתי לב
אמא שלי תפסה אותי שוכב על המיטה בלי מכנסיים או תחתונים כי חשבתי שנעלתי (תנחשו מה עשיתי )
אנונימי
בטירונות כשעמדנו בשורה ולמדנו לפרוק ולטעון נשק בזמן שכל המחלקה צופה, אני היחידה שמרוב שהסתבכה עם זה שמה את האצבע במקום הלא נכון ועשתה מלא טעויות. ואז גם נסגר עליי איזה חלק בנשק וצרחתי מול כולן והאצבע שלי קיבלה צורה חדשה ומלא דם וזה היה מלא דרמה בישבילי.
וכולם היו בדממה וצפו בי כאילו אמאלה
ובפועל אף אחת לא הסתבכה בזה כמוני לפני או אחרי חחח
וכולם היו בדממה וצפו בי כאילו אמאלה
ובפועל אף אחת לא הסתבכה בזה כמוני לפני או אחרי חחח
באותו הנושא: