10 תשובות
אז תצחק
איש אחד הלך הלך הלך בום אילנה דיין
בהצלחה
בהצלחה
מה שעושה לך את זה אני מניח
שואל השאלה:
מדובר בצחוק של breakdown רציני, וזה לא משהו שפשוט אפשר לעשות, אם מישהו שומע אני אצטרך להסביר את אצמי
מדובר בצחוק של breakdown רציני, וזה לא משהו שפשוט אפשר לעשות, אם מישהו שומע אני אצטרך להסביר את אצמי
אנונימי
תצחק
שואל השאלה:
לא אתם לא מבינים...
לא אתם לא מבינים...
אנונימי
תלך לישון עדיף
שואל השאלה:
^זה לא נקודתי לעכשיו
^זה לא נקודתי לעכשיו
אנונימי
תלך למקלחת/חדר סגור אחר שאתה מרגיש בנוח בו ותוציא קצת מהצחוק לפחות.
אני לא יודעת מה גרם לך לזה וזה נשמע מאוד מצלק.
תנסה לחשוב/לעשות על דברים שמשמחים אותך שתרגיש קצת יותר טוב
שולחת לך חיבוק3>
אני לא יודעת מה גרם לך לזה וזה נשמע מאוד מצלק.
תנסה לחשוב/לעשות על דברים שמשמחים אותך שתרגיש קצת יותר טוב
שולחת לך חיבוק3>
אני איתך בזה, תצחק כמה שבא לך
באותו הנושא: