10 תשובות
אז תצחק
איש אחד הלך הלך הלך בום אילנה דיין
בהצלחה
מה שעושה לך את זה אני מניח
שואל השאלה:
מדובר בצחוק של breakdown רציני, וזה לא משהו שפשוט אפשר לעשות, אם מישהו שומע אני אצטרך להסביר את אצמי
אנונימי
תצחק
שואל השאלה:
לא אתם לא מבינים...
אנונימי
תלך לישון עדיף
שואל השאלה:
^זה לא נקודתי לעכשיו
אנונימי
תלך למקלחת/חדר סגור אחר שאתה מרגיש בנוח בו ותוציא קצת מהצחוק לפחות.
אני לא יודעת מה גרם לך לזה וזה נשמע מאוד מצלק.
תנסה לחשוב/לעשות על דברים שמשמחים אותך שתרגיש קצת יותר טוב
שולחת לך חיבוק3>
אני איתך בזה, תצחק כמה שבא לך