7 תשובות
את מסוג האנשים האיכותיים יותר
לחשוב על דברים שאת שונאת או עצובים
זה מצחיק אבל אני צובטת את עצמי ואז מתרכזת בכאב
מה שאני עושה הוא לחשוב על דברים עצובים. כמו מוות של הקרובים אליי.
או לנשוך את הלחיים מבפנים. אבל זה גורם לי לעשות פרצופים מהכאב. אז האפשרות הראשונה עדיפה.
או לנשוך את הלחיים מבפנים. אבל זה גורם לי לעשות פרצופים מהכאב. אז האפשרות הראשונה עדיפה.
דיי גם אני
אמא שלי מתעצבנת עלי על זה תמיד אבל תכלס אלה האנשים הכי טובים
את איכותית ביותר חוח ואני מצטרפת לשאלה
באותו הנושא: