9 תשובות
נעצתי כי מעניין אותי המכון נועם הזה ואם זה עוזר אז תענו לה
הייתי גם מקבל אז באיזור 7/8 במכון נועם וקיבלתי בסוף 70 בדפר
אם יש לכם שאלות לשאול בכיף בפרטי
לדעתי 80-90
אני עשיתי שם סימולציה אחת שקיבלתי בה 7 חחח ובדפר קיבלתי 90
ולא תירגלתי במתגייסים את הרמה בינוני קשה אבל מה שכן הדפר הזכיר לי את הרמה של המבחן ברמה הבינונית שם
אני עשיתי שם סימולציה אחת שקיבלתי בה 7 חחח ובדפר קיבלתי 90
ולא תירגלתי במתגייסים את הרמה בינוני קשה אבל מה שכן הדפר הזכיר לי את הרמה של המבחן ברמה הבינונית שם
אתם ממליצים על נכון נעם? להוציא על זה כסף?
אני ב יא מליון בגרויות ומתכונות עד סוף שנה לא נראלי יהיה לי זמן ללמוד וזה לא מעט כסף ואני עושה את הדפר החוזר ב24 למאי, שווה?
אני ב יא מליון בגרויות ומתכונות עד סוף שנה לא נראלי יהיה לי זמן ללמוד וזה לא מעט כסף ואני עושה את הדפר החוזר ב24 למאי, שווה?
שואל השאלה:
הלך לי חרא בדפר וזה לא היה ככ דומה למכון נועם מחר אדע את הציון ואגיד אם בדיעבד זה היה שווה
הלך לי חרא בדפר וזה לא היה ככ דומה למכון נועם מחר אדע את הציון ואגיד אם בדיעבד זה היה שווה
אנונימית
יאו סגור תודה רבה, מקווה שתקבלי ציון טוב
ואוו זה טוב ממש!!! בזכות זה נראלך קיבלת או לא..? וואי זה יקר לא יודעת אם שווה תכסףף
שואל השאלה:
קיבלתי שמונים אז ממליצה נראלי?לא יודעת
קיבלתי שמונים אז ממליצה נראלי?לא יודעת
אנונימית
באותו הנושא: