תשובה אחת
אני למדתי בהייקיו, חרשתי כמו משוגעת, לא עשיתי שום דבר מלבד ללמוד במשך כמה חודשים ובסוף הוצאתי ציון מטורף, הצוות שם היה איתי עד הרגע המותח שקיבלתי את התשובה