8 תשובות
פיזיקה ומחשבים
ביולוגיה ותיאטרון
תלוי מה טת אוהבת
תקשורת/קולנוע
הכי כיף ומעניין לדעתי
ועוד משהו שמעניין אותך או שיעזור לך בעתיד
אני בחרתי כימיה ופיזיקה, אבל זאת העדפה פרטית

אם הייתי יכולה, הייתי עושה כימיה, קרימינולוגיה או כימיה, כלכלה

בסופו של דבר, בוחרים לפי מה שמעניין אותך, ולא אחרים או חברים
למה? כי פשוט לא מצליחים באותה מידה במגמה שלא מעניינת אותך

תבחרי דברים שמעניינים אותך, ואם יש התלבטות בין כמה, אז לפי מורים מקצועיים ולפי בונוסים (כשמדעי בונוס הכי גבוה)
גאוגרפיה הכי קל אבל הכי מעניין זה מדעי הטבע בכללי (פיזיקה ביולוגיה כימיה)
מה שמעניין
אבל פיזיקה
פסיכולוגיה
אנונימית