19 תשובות
אכן לקחתי
לא כל כך השפיע עליי
ולא היו תופעות לוואי
(חוויה אישית שלי בלבד)
מאחלת לך המון טוב (: אם יש לך עוד שאלות על החוויה שלי אני כאן
כן אבל לא לחרדה ולא היו לי תופעות לוואי
שואל השאלה:
^^ אתה יכול לפרט איזה תופעות לוואי?
אנונימית
שואל השאלה:
אחרי שהפסקתם את הכדור הרגשתם תלותיים בו? או שהיו לכם תופעות לוואי בעקבות הפסקת הכדור??
אנונימית
לא הפסקתי אז אין לי מושג לא נראלי אני תלויי בזה אני שןכח מלא
שואל השאלה:
באמת אתה שוכח ולא קורה כלום??
מאיזה סיבה התחלת לקחת אם זה בסדר לשאול?
אנונימית
יכולה להגיד שהפסקתי על דעת עצמי את הכדור, ממש לא לעשות את זה! זה לא תקין ולא מומלץ, ואף מסוכן. אבל אכן עשיתי את זה, ולא הייתה לי שום תופעת לוואי ב"ה

הדבר היחיד שליווה אותי עוד מכשהתחלתי עם כדורים - היה הקטע עם זיכרון, שקצת נפגע לי..
אבל עכשיו, אחרי כמה חודשים בלי הכדור הוא מתחיל להיות הרבה יותר טוב
ocd
שואל השאלה:
וואי הזיכרון שלי גם ככה ממש לא טוב אני מפדחת שזה יחמיר את זה
ואגב זה גרם לבחילות או משהו?
אנונימית
שואל השאלה:
^^האמת הפסיכיאטרית גם נתנה לי בשביל ocd וחרדה
אתה מרגיש שזה הועיל לocd אם כן איך זה מתבטא?
אנונימית
יש לי פחד משמעותי מבחילות וכו' וזה לא עשה כלום
שואל השאלה:
היה לך פחד מלהתחיל לקחת את הכדור לפני שהתחלת?
אנונימית
כן זה ממש הועיל ולא לא פחדתי מלהתחיל לקחת
שואל השאלה:
באיזה נושאים הocd שלך מתבטא? אם אפשר לשאול כמובן
אנונימית
אני אישית כן מאוד פחדתי

במיוחד מעניין הבחילות ומהרעיון להתמכר לזה ולא להצליח להפסיק
אבל הנה אני והפסקתי והכל בסדר גמור
תסמכי על התהליך
שואל השאלה:
הרגשתם אולי חוסר שינה או עלייה במשקל וכזה? כי ראיתי שזה יכול לגרום גם לזה
אנונימית
אני לא
שואל השאלה:
התחלת לקחת בגלל חרדה או משהו אחר?
אנונימית
חרדה