התחברות
הרשמה
זה נחשב הרבה 100 מ"ג כדורים לחרדה ודיכאון? (או סי די, שם הכדור הוא לוסטרל)
31 במאי 2019, 09:10
תרופות
כדורים
חרדות
דיכאון
חרדה
2 תשובות
ללוסטרל זה לא כזה הרבה, זה ממוצע. יש כאלה שלוקחים 200 מג.
י
ילדה עם כנפיים
אני לוקחת 50 של לוסטרל, תן כיף
ולא
I
It's a new life for me
באותו הנושא:
אנשים שלקחו או לוקחים כדורים פסיכיאטרים לחרדה או דיכאון
תגידו, זו רק אני או שיש פה הרבה שיש להם דכאון וחרדה חברתית והם לוקחים כדורים?
אפשר להתגבר עם דיכאון וחרדה בלי כדורים?
האם כדאי לי לקחת כדורים נגד חרדה ודיכאון?
אנשים עם דיכאון וחרדה שחותכים נחשבים לחולי נפש?
כדורים אנטי-דיכאון וחרדה (SSRI) רק עושים אותי עייף וכאילו אני מסומם 24/7
אם אני לוקח כדורים פסיכיאטריים כל יום נגד חרדות ודיכאון מותר לי לשתות ?
יש פה ילדים שלוקחים כדורים נגד דיכאון/חרדה?
מי שלוקח כדורים פסיכיאטריים (פריזמה, נגד חרדה ודיכאון) הוא נחשב לחולה נפש?
כדורים נגד חרדה, דיכאון ועצבנות?
כמה זמן לוקח לכדור פסיכיאטרי (נגד חרדה ודיכאון) לייצב את הבן אדם ולהחזיר אותו לעצמו?