4 תשובות
אני משאירה ככה
כותבת שם המון ולא הערות ומשאירה ככה אבל בכללי הגופן שלי בטלפון מוגדר ככתב יד כזה
אני משאיר ככה
באוניברסיטה כולם עם זה ואני לא מכיר מישהו שעושה המרה
באוניברסיטה כולם עם זה ואני לא מכיר מישהו שעושה המרה
משאירה ככה.
וגם המרת כתב יד לא עובדת לי בעברית בכל מקרה
וגם המרת כתב יד לא עובדת לי בעברית בכל מקרה
באותו הנושא: