התחברות
הרשמה
יש הפסקת אש, אבל החבילה מתמו לא נארזת כבר חודש. לבטל את ההזמנה ולהזמין חדש?
11 באפריל 2026, 15:54
SHEIN
קניות ברשת
ADIKA
משלוח
דחוף!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תשובה אחת
אם את יכולה כן
~קאיסר~
באותו הנושא:
הזמנתי חבילה מעדיקה אתמול בערב, קיבלתי הודעה שחבילה נארזה והועברה לחברת השליחויות. מה הסיכוי שמחר אני אקבל את החבילה?
אם אתמול כתבו לי מעדיקה שהחבילה שלי נארזה והועברה לחברת השליחיות מתי זה יגיע?
שלחו לי מעדיקה שהחבילה שהזמנתי נארזה והועברה לחברת השליחויות עוד כמה זמן בערך זה יגיע?
הזמנתי משיין לפני יומיים ואתמול רשמו שהחבילה נארזה ובדרך מתי נראלכם שיגיע?
קבלתי חבילה מסין אבל אני יודעת שהיא נארזה בחודש 11.. אבל אני מפחדת לגעת בה מה נעשה?
הזמנתי חבילה מkps שלחו לי הודעה שהחבילה נארזה ותגיע בקרוב זה אומר שהיא תגיע היום?
סטימצקי שלחו לי שהחבילה נארזה היא תגיע לי היום?
כמה זמן מהרגע שהחבילה שלי נארזה בבדיקה ועברה לחברת שליחויות עד שהיא מגיעה אליי?
אם קיבלתי עכשיו הודעה מאורבניקה שהחבילה נארזה ויצאה למשלוח זה אומר שהיא תגיע היום?
אם הזמינו לי טלפון מksp ושלחו הודעה שהחבילה נארזה וממתינה לאיסוף על ידי שליח
כתבו לי אתמול שהחבילה שלי נארזה יכול להיות זה יגיע היום? *מהחברה של תפוז שליחויות* חבילה מהודיס