התחברות
הרשמה
סטימצקי שלחו לי שהחבילה נארזה היא תגיע לי היום?
לפי נסיון תענו **
10 בנובמבר 2023, 08:24
משלוחים
2 תשובות
לא אח
אנונימי
יקח כזה 4 ימים
ה
הטרלול הפרוגרסיבי
באותו הנושא:
שלחו לי מעדיקה שהחבילה שהזמנתי נארזה והועברה לחברת השליחויות עוד כמה זמן בערך זה יגיע?
הזמנתי חבילה מkps שלחו לי הודעה שהחבילה נארזה ותגיע בקרוב זה אומר שהיא תגיע היום?
אם הזמינו לי טלפון מksp ושלחו הודעה שהחבילה נארזה וממתינה לאיסוף על ידי שליח
אם בעדיקה שלחו לי הודעה שהחבילה נארזה תוך כמה זמן זה יגיע?
אם אתמול כתבו לי מעדיקה שהחבילה שלי נארזה והועברה לחברת השליחיות מתי זה יגיע?
כמה זמן אחרי ששולחים לי "הזמנתך באתר סטימצקי נארזה והיא בדרך אליך" זה מגיע אלי?
כמה זמן מהרגע שהחבילה שלי נארזה בבדיקה ועברה לחברת שליחויות עד שהיא מגיעה אליי?
הזמנתי חבילה מעדיקה אתמול בערב, קיבלתי הודעה שחבילה נארזה והועברה לחברת השליחויות. מה הסיכוי שמחר אני אקבל את החבילה?
הזמנתי היום מעדיקה ושלחו לי עכשיו הודעה שהחבילה נארזה ובדרך אליי,זה כאילו אומר שהיא תגיע היים או מחר?
הזמנתי לפני שבועיים משהו בסטימצקי ואתמול שלחו לי מייל שזה נארז וזה בדרך אליי ולא שלחו כלום מה לעשות?
עדיקה רשמו לי שהחבילה נארזה ונשלח לחברת שליחויות אז מתי זה יגיע לי?