45 תשובות
the living tombstone
וואן דרייקשין
נירוונה
קווין
איך בוחרין בככל
בבכל מקרה רד הוט צ'ילי פפרז
בבכל מקרה רד הוט צ'ילי פפרז
^ברו עם פרופיל של pearl jam ובוחר את הצ'ילי פפרס
הביטלס
לא יודע אבל אני שונא את הביטלס
^^^ להקה מטורפת
אנישומעת אם וגם וגם מבין האהובים עליי בכלל זה לינקין פארק ולא אמרתי אתצזה
לא אומר כלום
רד הוט הכי טובים
אנישומעת אם וגם וגם מבין האהובים עליי בכלל זה לינקין פארק ולא אמרתי אתצזה
לא אומר כלום
רד הוט הכי טובים
my chemical romance!!!!!!!!!!!!
wezzer
אואזיס או קווין
רדיוהד או דה סמיתס
ביג טיים ראש
אנונימי
קשה להחליט אבל אני יגיד הביטאלס
למרות שמטאליקה ונירוונה גם בטופ
למרות שמטאליקה ונירוונה גם בטופ
הלהקה של מיקמק
כנראה הביטלס או קווין אם זה על הצלחה עולמית
תלוי ז'אנר גם
תלוי ז'אנר גם
דה נייברהוד
והביטלס
והביטלס
וואן דיירקשן
לד זפלין x guns & roses x scorpions נירוונה
קשה קשה להחליט
קשה קשה להחליט
לדעתי annenmaykantereit או alt-j
עריכה-מי שעשה לי פלוס אתה בן אדם מהמם,שיהיה לך יום מקסים
עריכה-מי שעשה לי פלוס אתה בן אדם מהמם,שיהיה לך יום מקסים
pink floyd
"מוכח מדעית" אני בוכה
רולינג סטונס
רולינג סטונס
אנונימי
רדיוהד
cigarettes after sex
תמיד יהיו
תמיד יהיו
שואל השאלה:
יש אני בחמות!
דרך אגב cas לא טובים
יש אני בחמות!
דרך אגב cas לא טובים
מזל שלא שאלתי^
שואל השאלה:
בוז
בוז
קווין
cigarettes after sex חדמש
ביטלס
וואן דרייקשן
לדעתי הביטלס
לד זפלין
רדיוהד
radiohead
הביטלס
הביטלס
סטילי דן
queen מאה אחוז, הלהקה האהובה עלי
tool
אלווין והציקמנס
hole
לא שומעת להקות אבל הלהקה היחידה ששמעתי זה katsai, מלא דרמות בקשר. לא מתחברת. פעם אהבתי אותן אבל כבר לא
באותו הנושא: