18 תשובות
אני אוהבת את the neighbourhood.
twenty one pilots
הבקסטריט בויז!
nct127
the kinks
הביטלס
shinee
אנונימית
bts
בלאקפינק וביטיאס
slipknot
הביטלס מאז ומתמיד ,
pink floyd
queen
the beatles
nirvana
queen
the beatles
nirvana
iron maiden בשבילי
השירים שלהם כך כך עמוקים
לכל מילה יש משמעות
וכל מי שישמע את השירים שלהם יש יבין שכל אחד מהם הוא גאון שלא מתגלה כמותו יותר מפעם בחיים
השירים שלהם כך כך עמוקים
לכל מילה יש משמעות
וכל מי שישמע את השירים שלהם יש יבין שכל אחד מהם הוא גאון שלא מתגלה כמותו יותר מפעם בחיים
מבחינתי אין דבר כזה הלהקה הכי טובה בעולם
אבל להקת קווין היא כל עולמי
אבל להקת קווין היא כל עולמי
bts
txt
txt
gorillaz
אנדרדוס
אנונימי
בלאקפינק
באותו הנושא: