18 תשובות
אני אוהבת את the neighbourhood.
twenty one pilots
הבקסטריט בויז!
nct127
eom
הביטלס
shinee
אנונימית
בלאקפינק וביטיאס
L L
הביטלס מאז ומתמיד ,
pink floyd
queen
the beatles
nirvana
iron maiden בשבילי
השירים שלהם כך כך עמוקים
לכל מילה יש משמעות
וכל מי שישמע את השירים שלהם יש יבין שכל אחד מהם הוא גאון שלא מתגלה כמותו יותר מפעם בחיים
מבחינתי אין דבר כזה הלהקה הכי טובה בעולם
אבל להקת קווין היא כל עולמי
אנדרדוס
אנונימי