7 תשובות
הייתה לי רק עבודה בארומה ולא ממליצה
אנונימית
בלישון על המיטה שלי
ארומה כי האופציות זה או מחלק חבילות בדואר ולפרוק שקים של החבילות או להיות בארומה במקום נורמלי
פוד טראק,
לא הייתה הרבה עבודה ורוב הזמן זה רק לשבת ולרכל עם הלקוחות שישבו שם
לא הייתה הרבה עבודה ורוב הזמן זה רק לשבת ולרכל עם הלקוחות שישבו שם
מכרתי סנוס
מלצר
פשוט היה לי ממש כיף עם שאר האנשים שהיו
פשוט היה לי ממש כיף עם שאר האנשים שהיו
מוכר גלידה
אינסוף גלידות ולא עבודה קשה בכלל
אינסוף גלידות ולא עבודה קשה בכלל
באותו הנושא: