התחברות הרשמה

מה העבודה הכי טובה שעבדתם בה ? ולמה?

26 ביולי 2024, 02:23
עבודת נוערכסףחיפוש עבודהתעסוקהחופש הגדול    
3 תשובות
זנ!ות בהולנד, כי עשיתי שם אחלה כסף תמורת העבודה
J
Jet$ki
שמכרתי סליים כשהייתי בת 13
h
hamagniva
מכירת פחיות במשך שנת הלימודים
זה כשאני רוצה ובלקוחות באים לבד
י
יונתןןןן
באותו הנושא:
מה העבודה הכי מחורבנת שעבדתם בה
מה העבודה הכי קשה שעבדתם בה?
מה העבודה הכי טובה שעבדתם בה או עדיין עובדים ?
מכל העבודות שעבדתם בהם מאיזה עבודה הכי נהנתם?
מה המקום עבודה הכי טוב שעבדתם בו?
מה העבודה הכי גרועה שעבדתם בה
איך מצאתם את העבודה שעבדתם בה/שאתם עובדים בה ?
מה העבודה שעבדתם בה הכי הרבה זמן?
מה המקום העבודה הראשון שעבדתם בו אני רוצה כי אני עוד חצי שנה היה בת 14(:
מה לדעתכם העבודה הכי טובה בעולם ולמה?
אוקיי לקראת החופש הבא עלינו *לטובה* תנו עבודות לחופש שעבדתם בהם ולדעתכם זה אחלה עבודה