7 תשובות
לא, מי מסתכל על אנשים אני בכלל מסתכלת על הנוף
לא .ובכל מקום יהיה אנשים יפים זה לא שיש רק במקומות מסויימים
לא
המקום שמטיילים בו הוא החשוב, הוא הטהור והאווירה.
לא
אממ לא יודע לא כל כך יצא לי לשים לב לזה