2 תשובות
אני פשוט שמה על המדפים ליד הספרים שלי
יש לי כמו כוורת כזאת
אני אספנית של ביטיאס ויש להם מלא אלבומים ענקיים אז אני פשוט שמה אותם כזה על הכוורת עם הפנים אליי אם את מבינה מה אני אומרת
זה קשה רצח אני באמת חייבת לקנות עוד ארונית אבל בעיקרון אלבומים גדולים אני פשוט שמה מעל