9 תשובות
לרוב אני לא חורגת מ250
תקציב, לא חורגת מ200
שואל השאלה:
200 לחודש או בשנה?
לי יצא 258 תשלום ל3 אלבומים שכבר לא מיוצרים יותר וכולם בני 10+
200 לחודש או בשנה?
לי יצא 258 תשלום ל3 אלבומים שכבר לא מיוצרים יותר וכולם בני 10+
אנונימית
משתדלת לא לבזבז יותר מדי כי יש לי גם אוספים אחרים
^^אני קונה אלבומים בלי קארדים כי אני לא מעוניינת לאסוף, אז בערך 12?
שואל השאלה:
וואי מהמם ממש
איפה את מוצאת?
אני גם רוצה אבל אני אוספת רק אלבומים שכבר לא מיוצרים :(
וואי מהמם ממש
איפה את מוצאת?
אני גם רוצה אבל אני אוספת רק אלבומים שכבר לא מיוצרים :(
אנונימית
אין לי תקציב אבל אני משתדל לבזבז כמה שפחות גם כשאני קונה הרבה
אני יכול להרשות את זה לעצמי אבל אני הרבה פעמים מרגיש רע עם עצמי בגלל הבזבוזים שלי (לשים לעצמי תקציב לא יעזור, היה לי תקציב כשהייתי רק מקבל דמי כיס מההורים פעם בחודש ועדיין הרגשתי רע כי אני מרגיש רע אפילו מקניה של שקל לול)
אה כן וכמובן שיש לי מסגרת באשראי (1,000 לחודש שזה הכי נמוך שזה נתן לי לעשות) אז זה כן מגביל אותי אבל אני גם ככה לא הייתי מבזבז כסף כזה על הזמנה אחת של אלבומים
אני יכול להרשות את זה לעצמי אבל אני הרבה פעמים מרגיש רע עם עצמי בגלל הבזבוזים שלי (לשים לעצמי תקציב לא יעזור, היה לי תקציב כשהייתי רק מקבל דמי כיס מההורים פעם בחודש ועדיין הרגשתי רע כי אני מרגיש רע אפילו מקניה של שקל לול)
אה כן וכמובן שיש לי מסגרת באשראי (1,000 לחודש שזה הכי נמוך שזה נתן לי לעשות) אז זה כן מגביל אותי אבל אני גם ככה לא הייתי מבזבז כסף כזה על הזמנה אחת של אלבומים
^^מכירות יד שניה!
כמה שבא לי, אבל אני לא קונה הרבה
באותו הנושא: