6 תשובות
לא זה סבבה
גם אני הייתי עולה לפעמים לבד
אומיגל זה מוזר בלי קשר
{;
מוזר לעשות אומיגל בכללי
לא מומלץ
זה סבבה אבל לבד זה פשוט מרגיש שונה ומוזר