6 תשובות
לא זה סבבה
גם אני הייתי עולה לפעמים לבד
גם אני הייתי עולה לפעמים לבד
אומיגל זה מוזר בלי קשר
לא
מוזר לעשות אומיגל בכללי
לא מומלץ
זה סבבה אבל לבד זה פשוט מרגיש שונה ומוזר
באותו הנושא: