6 תשובות
לא
לדעתי כן אבל זו רק דעתי
כן , בכללי זה מוזר
לא
אבל זה יותר כיף עם חברים
לא מוזר
פשוט אני לא הייתי עושה בחיים לבד
לא אבל יש שם מלא דפוקים שצריך להעביר