19 תשובות
לי זה נחשב הרבה אני לומדת שעתיים שלוש
אנונימי
לדעתי זה נחשב יום קצר יחסית למה שהיה לי בכיתות יא' יב' (:
זה קצתת! אני לומדת עד שעה שלוש וחצי הכי מוקדם
הלוואי עלי...
כן!
כן זה קצת אני לומדת מ8:10 עד 14:20 ובימי ראשון אני עד 15:00
חח לי יש ימים שאני מסיימת ב 4
אני כל יום משמונה ועשרה עד ארבע: ( אז לי כן
כייפלך שאת מסיים ככך מוקדם ומתחיל ככך מאוחר!
אנחנו כמעט כל יום מסיימים בשעה הזאת, חוץ מיומיים שבשלוש וחצי ויום אחד בארבע ורבע, ויש לנו פעמיים שעת אפס שמתחילים בשבע וחצי! (כרגיל אנחנו מתחילים ב8:15)...
אנחנו כמעט כל יום מסיימים בשעה הזאת, חוץ מיומיים שבשלוש וחצי ויום אחד בארבע ורבע, ויש לנו פעמיים שעת אפס שמתחילים בשבע וחצי! (כרגיל אנחנו מתחילים ב8:15)...
לי זה המון אני הייתי רגיל שנה שעברה לסיים כל יום ב12 פתאום יש לי גם היום עד 2:30 זה מטורף תלוי אם את רגילה או לא
אני מכיר מישהו שמסיים כל יום ב4 מת לתת לי כאפה שאני בוכה על זה שאני מסיים ב2 או ב12 חח
אני מכיר מישהו שמסיים כל יום ב4 מת לתת לי כאפה שאני בוכה על זה שאני מסיים ב2 או ב12 חח
כן הלוואי עלי זה כמו ללמוד 4 ושלושת רבע שיעורים
שואל השאלה:
חח אני מתחילה תמיד ב8 עד 2:40
חח אני מתחילה תמיד ב8 עד 2:40
אני מ 8:15 עד 1:45 אז לדעתי זה קצת
לא זה סבבה..
זה קצת.. הלוואי עלי._.
אני לומדת משמונה עד ארבע -.-
זה לא כזה הרבה חחח סביר כזה
זה ממש קצת יחסית
זה לא הרבה זה ממש סבבה.
באותו הנושא: