7 תשובות
שואל השאלה:
כן עשיתי את זה חיבקתי אותה וממש עמד לי ואין מצב שהיא לא הרגישה חח אבל היא נורא ביישנית איך להתקדם?
אנונימי
עם היא חרמנית אז תעשה את זה
אנונימי
לא ניראלי שהיא תזרום, תוותר
שיבוא ויחבק אותי חזק יענו שירגישו תזה שלך
אנונימי
שואל השאלה:
אז איך היית רוצה שאותו בן יגש אלייך? ושאת יודעת שעומד לו בגללך נגיד
אנונימי
אם אני שמה לב שלבן עומד אני מבינה שהוא חרמן, לא בהכרח עלי.
באותו הנושא: