התחברות
הרשמה
מה לדעתכם השיר הכי טוב בפסקול של אנדרטייל/דלתארון?
5 באפריל 2026, 05:43
אנדרטייל
משחקי מחשב
חוות דעת
שירים אהובים
undertale
3 תשובות
השיר הזה שהולך כזה
טה טה טהטה טהטהוהטהטהטה
T
Trallallero Trallalla
spider dance
י
יונתןיונהוולך
long elevator זה השיר הכי טוב באלבום אחי
א
אורצ'וק!
באותו הנושא:
מה השיר האהוב עליכם באנדרטייל?
מהו שיר הפסקול האהוב עליכם?
נכון השיר הזה נשמע קצת כמו פסקול של סרט?
איזה שיר הייתם מגדירים אותו כפסקול של החיים שלכם?
נכון זה כיף פתאום לשמוע שיר שאתה אוהב בפסקול של סרט?קרה למישו?
לאיזה סרט יש את הפסקול הכי טוב בכל הזמנים לדעתכם?
לדעתכם דלטרון מתעלה על אנדרטייל?
יהונתן גפן ז"ל לעד יישאר צרוב בפסקול הילדות הישראלית. ובנימה זו, מה השיר האהוב עליכם של הכבש השישה עשר?
מה הסאונדטראק הכי טוב באנדרטייל לדעתכם?
אנדרטייל זה קרינג' לפי דעתכם?
מה דעתכם על סאנס אנדרטייל?