17 תשובות
גבעת חלפון אינה עונה
שואל השאלה:
לא מאמין שמישהו צפה בסרט הזה
התלבטות בין שירים של דיסני
^^^וואו חדמש
שואל השאלה:
מאליבו, תתבגרי.
שמעת את הפסקול של מואנה 1?
של האנטר
שואל השאלה:
איזה מהם?
האחד ששלחתי בשאלה כזו ששאלת פעם
או של פייט זירו, אני אחפש
https://youtu.be/8mk_0up-lmc?si=gfvb7pizgbtiftyb
במיוחד מ2:30 עד 3:00, זה השיא, מעביר בי צמרמורת מרגיש כאילו חווה את כל הסיפור של קיריטסוגו שוב פעם.
כנראה would? אבל הוא לא נכתב בשביל הסרט
אם כן שנכתב בשביל הסרט או breath או state of love and trust
פרינסס עשית לי את היום עם התגובה הזאת
חיפשתי סרט לראות ובזכותך חשבתי על גבעת חלפון אינה עונה
נוסטלגיה
איזה כייףף
the way love used to be
סרט גרוע מ1970?
השירים זה הדבר היחיד שטוב בו
שואל השאלה:
חח אין על פסקולים אח
וגם צפיתי אתמול בסרט "רשימת שינדלר" והטראקים שם נתנו לי צמרמורת בגוף.
בכל אופן כן יצאו לך בחירות די גיי למען האמת (עדיין שירים מהממים)
אחי מה הקטע שלך עם פסקולים

לשאלה, time warp מ-rocky horror picture show (למרות שעקרונית אפשר לקחת כל שיר מהsoundtrack הזה) ו/או i need a hero משרק 2 (הקאבר הזה כל כך הרבה יותר טוב מהמקורי וזה מעצבן אותי)

יצאו לי בחירות ממש גיי הפעם