7 תשובות
נפוץ כן
שטסים לאיה נאפה וכאלה דרך קשרי תעופה בכיתה
יא - יב
ErO
כן
אני מכירה הרבה שעשו את זה זה די נפוץ
לרוב זה דיבורים אופטימיים, כן יש לי חברה שעשתה את זה, אבל הרבה מהם לא באמת כאלה חברים מספיק בשביל באמת לעשות את זה, גם אם חושבים שכן.
חברויות בתיכון זה לא משהו שנשאר לרוב
נפוץ
בנס ציונה ידוע שטסים עם החבורה לרודוס בי'א
אנונימית
יחסית כן
טסנו 6 לגרמניה