4 תשובות
תהי איתם רצה שפחות
תתפצלו את לא חייבת להיות איתם כל שנייה ביום
תגידי להם שאת יוצאת להליכה שלא יחשבו שנעלמת או משהו כזה
ושבי לך בכיף להרגע בבית קפה
תגידי להם שאת יוצאת להליכה שלא יחשבו שנעלמת או משהו כזה
ושבי לך בכיף להרגע בבית קפה
חחח זה קורה עם כל אחד שתהיי איתו ברצף הרבה זמן
הכל בסדר נשארו לך רק יומיים, עברת את הרוב
תנסי למצוא לך את הרגעים לבד בתוך היומיים האלה
תנשמי ותקחי לך רגע ותזכירי לעצמך שעוד רגע את בבית
הכל בסדר נשארו לך רק יומיים, עברת את הרוב
תנסי למצוא לך את הרגעים לבד בתוך היומיים האלה
תנשמי ותקחי לך רגע ותזכירי לעצמך שעוד רגע את בבית
זה קורה לכולם מבטיחה
צאי לילה אחד לבד תנקי את הראש
צאי לילה אחד לבד תנקי את הראש
באותו הנושא: