4 תשובות
תהי איתם רצה שפחות
תתפצלו את לא חייבת להיות איתם כל שנייה ביום
תגידי להם שאת יוצאת להליכה שלא יחשבו שנעלמת או משהו כזה
ושבי לך בכיף להרגע בבית קפה
RY4
חחח זה קורה עם כל אחד שתהיי איתו ברצף הרבה זמן
הכל בסדר נשארו לך רק יומיים, עברת את הרוב
תנסי למצוא לך את הרגעים לבד בתוך היומיים האלה
תנשמי ותקחי לך רגע ותזכירי לעצמך שעוד רגע את בבית
זה קורה לכולם מבטיחה
צאי לילה אחד לבד תנקי את הראש