11 תשובות
כן
ברור
ErO
כן
תלוי איזה חבר זה
אם זה חבר ממש טוב אז כן
אם זה באמת חבר ממש טוב אז כן, כדי להביע תמיכה
שואל השאלה:
ואם אני בת 16 ואין לי ממש דרך להגיע
אנונימית
שואל השאלה:
אם זה מישהו שאתם בקטע איתו?
אנונימית
אז לא אשמתך, את יכולה לנחם גם מרחוק
לא
תשאל אם זה בסדר שתבוא אני נגיד שסבתא שלי נפטרה הרגשתי לא בנוח שחברות שלי יבואו