11 תשובות
כן
ברור
ברור
כן
כן
תלוי איזה חבר זה
אם זה חבר ממש טוב אז כן
אם זה חבר ממש טוב אז כן
כן
אם זה באמת חבר ממש טוב אז כן, כדי להביע תמיכה
שואל השאלה:
ואם אני בת 16 ואין לי ממש דרך להגיע
ואם אני בת 16 ואין לי ממש דרך להגיע
אנונימית
שואל השאלה:
אם זה מישהו שאתם בקטע איתו?
אם זה מישהו שאתם בקטע איתו?
אנונימית
אז לא אשמתך, את יכולה לנחם גם מרחוק
לא
תשאל אם זה בסדר שתבוא אני נגיד שסבתא שלי נפטרה הרגשתי לא בנוח שחברות שלי יבואו
באותו הנושא: