14 תשובות
אני יודע היימליך
בוודאי שאני אעזור
לאכול>להציל חיים
אנונימי
עוזר כמובן ואם צריך מתקשר ל 101
אני אצחק ואקווה שהוא יפסיק להיחנק מעצמו
אנונימית
מחכה כמה דקות כי ברוב הפעמים זה סתם משהו ושותים מים וזה עובר אם לא
כנראה מתקשרת לאמבולנס (?)
אנונימית
אם זה חנק קיצוני, אעזור.
אני פשוט אהנה לראות אותו סובל ונחנק ואוכל תוך כדי
_E
אם אף אחד לא יבוא לעזור לו אני פשוט אצעק שמישהו יעזור לו כי אני בת 11 :)
מה פתאום! אני אתן לו לגסוס על הרצפה
אני בגלל שאני פחדנית או אולי מלחץ הייתי אומרת לאחד המלצרים שהבן אדם נחנק
אני בעצמי לא יכולה להציל בן אדם
אנונימית
אני הייתי מנסה היימליך, אבל בגלל שאני לא ממש יודעת איך בזמן שאני עושה לו היימליך הייתח מבקשת שיתקשרו לאמבולנס.
חריף אש^
אני חושבת שיש הבדל בין בחורה שאתה פשוט באה אליה מאחורה ושם לה משהו מאחורי התחת וזה הגיוני שהיא תיבהל, לבין בן אדם שגוסס, ודרך אגב, על פי חוק אתה חייב להתקשר למדא במקרה כזה
אני נגעלת מזה ולא יודעת לעשות היימליך
אז אני לא יעזור לו
אנונימית