7 תשובות
כן
ברור
כן
בטח
ועוד איך אפשר
אומר בתור מי שהיה שם ולא אכל שום דבר מזה
אומר בתור מי שהיה שם ולא אכל שום דבר מזה
כן יש להם הרבה מגוון של אוכל אפילו כשר בסופרים כמו פמילי מארט
יש בית חבד אם אני לא טועה וקהילה יהודית לא קטנה אז בטח יש מלא מרקטים להביא קצת אוכל מהארץ למקרה חירום חחח
באותו הנושא: