5 תשובות
אז אל תחזור.
תישאר בבית.
לא כפו עליך כלום
מחזירים רק את כיתות א' - ג' בקבוצות קבועות וקטנות לפרקי זמן לא ארוכים עם מרחק של 2 מטר. אם אתה לא רוצה עדיין יש לך את הזכות לא להגיע לבית הספר, אבל עושים את זה על מנת לשקם את המשק. הם עושים חזרה מדורגת כדי שבמידה וייראו שזה גורם בעיות מבחינת הוירוס אז ישלחו את כולם לבתים עוד הפעם.
לא מבינה למה מחזירים .
זה מטופש .
כי יפן זה לא ישראל
ביפן לא עשו בדיקות
למרות שאני עדיין לא מבינה למה מחזירים גם בארץ