5 תשובות
רק אם יש שם משחקים אקסקלוסיביים שממש באלך לשחק
תחקרי על המוצר ביוטיוב תראי אם את אוהבת
אנונימי
האם יש משחקים בסוויץ 2 שאתם רוצים שבהכרח יש גם בסוויץ 1? עכשיו הסוויץ 2 זה באמת פרימיום ואם אין לכם בעיה להשקיע בפרימיום הזה אז בכיף אבל אתם עדיין מחפשים לשחק את המשחקים של הסוויץ 1 הייתי ממליץ ללכת פשוט על הסוויץ oled
אין לך למה
כשאתה קונה את הסוויץ' 2 אתה לא קונה את הקונזולה אתה קונה את הזכויות לשחק בו, כלומר שכל דבר הכי קטן שאתה עןשה שלא נראה בעיניי נינטנדו הם יכולים להשביט לך את המכשיר
שזה דיי ח_א בגלל שאתה לא באמת יכול להתקין מודים או לפרוץ דרך מקורות משחק לא חוקיים

אבל אם אתה במוד חוקי אז כנראה עדיף אם המחיר הוא לא בעיה
אם את רוצה לקנות סוויץ אז כבר כדאי 2. יש משחקים ב2 שאין ב1 שיש הייפ סביבם כמו פוקופיה ובכללי אם את מוכנה להשקיע כסף על סוויץ עדיף 2.
אם כבר יש לך 1 הייתי שוקלת טיפה למרות ש1 הוא כבר דיי ישן.
לא הייתי קונה oled.
תאמת שלא שיחקתי בסוויץ שלי הרבה זמן אבל אני יכולה להגיד לך שכמה משחקים מעבירים את הזמן וזה שווה את המחיר.
אנונימית