14 תשובות
שואל השאלה:
יאללה לחמות!
יאללה לחמות!
אנונימית
את יכולה לקנות, כל פעם תקני לך משחק אחד, לא הכל בבום.
אם יהיה משחק שאת ממש רוצה תקני.
פעם בחודש או כמה חודשים, תלוי בך ובכמה כסף יש לך.
אם יהיה משחק שאת ממש רוצה תקני.
פעם בחודש או כמה חודשים, תלוי בך ובכמה כסף יש לך.
שואל השאלה:
כן אבל המשחקים ממש יקרים
כן אבל המשחקים ממש יקרים
אנונימית
כן, מאוד ממליצה
שואל השאלה:
חמותת
חמותת
אנונימית
לא. תחכי ל- steam deck
ואז מה אם המשחקים עולים כסף. למה מה נראה לך שלא יעלו כסף?! הם השקיעו על זה הרבה, יש אנשי מקצוע בחברות המשחקים, הם לא עושים את זה בהתנדבות!!!
כשאת תקימי חברה למשחקי וידאו, תפיצי את המשחקים בחינם ואל תקחי כסף. נראה אותך... חחח הזויה...
ואז מה אם המשחקים עולים כסף. למה מה נראה לך שלא יעלו כסף?! הם השקיעו על זה הרבה, יש אנשי מקצוע בחברות המשחקים, הם לא עושים את זה בהתנדבות!!!
כשאת תקימי חברה למשחקי וידאו, תפיצי את המשחקים בחינם ואל תקחי כסף. נראה אותך... חחח הזויה...
אנונימי
לא לקנות.
נכון הם יקרים
בכל מקום המשחקים יקרים
פלייסטיישן מחשב אקסבוקס
בתור גיימרית
אני יודעת מה זה משחקים יקרים
פשוט כל פעם חוסכים ואז קונים
שמים כסף בצד ואם את עובדת אז עוד יותר טוב
אז יכולה לקחת קצת כסף מהמשכורת שלך בשביל זה
אם את קטנה בשביל עבודה
אז עבודות בית יכולות להיות סבבה
במקרה וההורים שלך מסכימים לשלם לך בשביל שתעשי את עבודות הבית
יש מלא דרכים להשיג כסף למשחקים
בכל מקום המשחקים יקרים
פלייסטיישן מחשב אקסבוקס
בתור גיימרית
אני יודעת מה זה משחקים יקרים
פשוט כל פעם חוסכים ואז קונים
שמים כסף בצד ואם את עובדת אז עוד יותר טוב
אז יכולה לקחת קצת כסף מהמשכורת שלך בשביל זה
אם את קטנה בשביל עבודה
אז עבודות בית יכולות להיות סבבה
במקרה וההורים שלך מסכימים לשלם לך בשביל שתעשי את עבודות הבית
יש מלא דרכים להשיג כסף למשחקים
נו ברור שתקני, זה ממש טוב. יש משחקים בחינם שווים, ואם את צריכה עזרה בלבחור דברים אז תפני אליי, אני אשמח לעזור
אם יש לך את התקציב כן
שואל השאלה:
אנונימי אני בחברה למשחקי וידאו ואנחנו מתכננים להשיק משחק בחינם
אנונימי אני בחברה למשחקי וידאו ואנחנו מתכננים להשיק משחק בחינם
אנונימית
חינם לגמרי?
או עם מייקרוטראנזאקשנס?
פיי טו ווין וכל הש*ט הזה?
או עם מייקרוטראנזאקשנס?
פיי טו ווין וכל הש*ט הזה?
אנונימי
שואל השאלה:
חינם לגמרי לגמרי
חינם לגמרי לגמרי
אנונימית
יוו איך תקראו לו?? אני אוריד אותו באופן מידי, וגם, לאיזה פלטפורמה הוא יתאים?
באותו הנושא: